angol szókincs

angolszöveg

angolszöveg

Szereted az add-onokat? – Nimbus Screenshot a nyelvtanuláshoz

2017. április 05. - notary

Mutatom:

boliv2.jpg

Szerkeszthető screenshot – hát ez az, amire olyan régóta vágytam :)

Mindig is szerettem volna valahogy elérni, hogy a neten olvasott jó kis cikkeket ott helyben kiszótározhassam. Nagy szerencsémre nemrég az Index Tech-rovatában volt egy ultrahasznos írás, amelyben több ilyen add-ont is ajánlottak, én valamiért a Nimbust választottam, biztos a többi is működik.

Van szövegkiemelő, persze jó bénán emeltem ki vele, de hát ugye balkezesként egerelek jobb kézzel... Meg lehet ilyen helyes kis megjegyzéseket melléírni, afféle sarkos buborékban, benne a szó jelentése, meg különböző színű és vastagságú nyilakat huzigálni :)

Ott az emberrablásnál kipróbáltam a szövegként való beleírást, az is lehet jó, nekem most éppen ezek a kis színes fülecskék jobban bejöttek.

Végül elmentheted, pl. jpg-ként, de ha mindenféle hozzáférést adsz neki (nem adtam), akkor (ha jól értem) a Google Drive-ba is feltölti.

Van Mozillára és Chrome-ra is – rákeres, letölt :)

Jó játékot!

A bejegyzés trackback címe:

https://szovegboklasz.blog.hu/api/trackback/id/tr7012404621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása